RKM KlubbMästerskap

Juste, jag har ju glömt skriva om RKM´s KlubbMästerskap som va i fredags! :D
Hon kändes suuuuper fin på framridningen o framhoppningen :)
Det var en 60 cm A1/A :) I grunden gick det awesome fram till sista hindret, en oxer som jag red super snätt på, och tryckte av henne för tidigt så det blev ett pet! xdd Helt mitt fel :) Vi var fem st som tävlade, Jag, Mikka, Betty, Annie & Stina. Både jag och Annie fick fyra fel, Betty fick 8 fel, Mikka slutade på 16 fel & Stina nollade! Så Stina som red Courier Boy vann alltså KM :) Då en tvåa skulle utses så blev det omhoppning mellan mig & Annie :)
Båda nollade men jag var dock några sek snabbare ;) Så jag kom alltså TVÅA! :D <3

Så Grattis till årets klubbmästare Stina Persson & Courier Boy :D

Här kommer alla placeringar :D

1:a Stina & Courier Boy
2:a Meee & Fidelie
3:a Annie & Mr. Spruce
4:a Betty & XLNT Bello
5:a Mikka & Phil Collin

Nu kommer banan! <3 ;)<3

Grunden



Omhoppning

 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0